Prezenty dla niej a psychologia

Prezenty dla niej

Prezenty dla niej

Wydawać by się mogło, że takie rzeczy, jak Prezenty dla niej są bardzo prozaiczne, że są tylko drobnymi upominkami, na które tak naprawdę nikt nie zwraca uwagi i po powrocie do domu czy biura odkłada na bok i zupełnie o nich zapomina. Nic bardziej mylnego. Nad efektem, jaki wywierają one na domniemanych usługobiorców prowadzono wiele badań. Ich rezultaty są niewiarygodne, gadżety reklamowe to bardzo błyskotliwy i produktywny sposób przekonywania ludzi do owoców swojej pracy. Z pozoru nie mają one wiele wspólnego z psychologią, ale tak naprawdę, to tu leży sedno sukcesu, jaki przynoszą.

Przede wszystkim działanie gadżetów reklamowych jest tak skuteczne i fenomenalne dzięki regule wzajemności, która w skromnym zarysie głosi, że powinnością człowieka jest odwdzięczenie się osobie, która coś dla nas uczyniła. Dużo bardziej niezręcznie jest odmówić komuś, kto właśnie nam coś podarował, niż komuś z kim nie pozostajemy w relacji coś za coś. Z natury nie lubimy pozostawać z jakimikolwiek długami wobec innych osób, dlatego choć tak proste, jest to działanie bardzo efektywne. Ponadto Prezenty dla niej warto czasami dozować. Oznacza to, aby nie tylko ograniczać ich ilość, ale również czas, w jakim są osiągalne i rozdawane. Sprawi to, że nasi potencjalni klienci nie tylko poczują jakąś pustkę, ale z jeszcze większą ochotą przystąpią do zakupu jakiejś oferty, gdyż wcześniej była dla nich niedostępna. Dzieje się tak głównie z dwóch powodów: po pierwsze dlatego, że rzeczy przez pewien okres czasu nieosiągalne wydają nam się dużo cenniejsze i lepsze jakościowo, a po drugie kiedy pozostajemy bez możliwości wyboru wzmaga to w nas chęć odzyskania dóbr, które zostały utracone.

Umiejętnie wykorzystane Prezenty dla niej stanowią ogromną część sukcesu, jaki odniesiemy. Nie wolno ich traktować jako marginalnych i pomniejszych narzędzi marketingowych. Wpływają one na psychikę kupujących dużo bardziej niż zdajemy sobie sprawę. Sprawmy, aby ludzie trochę zatęsknili za produktami naszej firmy, a ich sprzedaż prawdopodobnie pójdzie szybko w górę, gdy znów pojawią się na rynku. W profesjonalny sposób komplementujmy naszych oczekiwanych konsumentów, a zostanie to nam wynagrodzone. Pamiętajmy, że wprawny sposób wpływania na ludzi jest ogromną sztuką.